Oldal kiválasztása

Kettlebell BEAVATÁS edzésprogram

Szerezz tapasztalatot és tanuld meg profin az alap kettlebell gyakorlatokat!

Következő indulás: 2021. május 3.

29.990 Ft

Kedvezményes ár 2021. április 18.-ig

24.990 Ft

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Beavatás kettlebell edzésprogram

A BEAVATÁS program 6 hete során a kezdő szintről, profin megtanulod az alap kettlebell gyakorlatokat és szintet lépsz a kettlebell edzésben! Minden gyakorlatról részletes oktatóvideót kapsz.

A kettlebell egy pokoli jó eszköz, aminek a használatával:

  • a zsírt egyszerűen és hatékonyan leolvasztod magadról
  • erősebb leszel, mint valaha
  • funkcionális izomzatot fejlesztesz vele

Az edzésprogram teljesen megváltoztatja azt, ahogyan edzel, mert a legprofibb funkcionális edzésmódszereket fogod alkalmazni. Itt kezdődik az utad az erős, atletikus és egészséges fizikum felé!

Kevés gyakorlatot fogsz használni, hogy el tudj bennük mélyedni és kiaknázd őket teljesen. Az elitet az elválasztja el az amatőrtől, hogy az elit tökélyre fejlesztette az alapokat. Tartozz te is az elitbe!

A program fő gyakorlatai, amelykről lépésről-lépésre haladó, részletes oktatóvideókat kapsz:

  • török felállás (turkish get up)
  • lendítés (swing)
  • katonai nyomás (military press)
  • serleg guggolás (goblet squat)
  • súlycipelés (loaded carry)

A BEAVATÁS program során 1 kettlebellre van szükséged, amivel megtanulod és csiszolod az alapgyakorlatok technikáját. Remek kiindulási pont a későbbi keményebb edzésprogramokhoz.

Vélemények a Beavatás 1 programról

A beavatás program hiánypótló volt a számomra. Nagyon jól elmagyarázod, bemutatod a gyakorlatok helyes felépítését és azok helyes végrehajtását. Az még pluszban dobott rajta, hogy több nézetből is látható volt a gyakorlat. Pont ezek miatt is ajánlanám akár totál kezdőknek is, hiszen tényleg nagyon alapos munkát végeztél a gyakorlatok bemutatása és felépítése során.

Negatívumot nem tudok írni, mivel ilyen fel sem merült bennem a program során.

Köszönöm, pont ilyen segítségre volt most szükségem. 🙂

Fehér Tamás

Gondoltam, röviden leírom az eddigi tapasztalataimat. Sajnos későn tudtam elkezdeni a programot, ez még csak a 4. hetem, de az biztos, hogy szeretném folytatni.

Nagyon jól esik, hogy újra mozgok. Szívesen csinálom az edzéseket, aminek azért is örülök, mert eddig az egyedül edzés nem igazán ment, nem éreztem motivációt, nem volt, aki hajtson. Ezért jártam korábban inkább csoportos órákra.

Emiatt kicsit félve kezdtem bele ebbe az egészbe, de egyelőre kitartok 🙂 Amire rájöttem: a bal karom sokkal gyengébb, mint a jobb (kicsit meglepett, hiszen mindig a bal karomon tartottam a gyerekeket kiskorukban 🙂

Nagyon jól fel van építve a program és azon belül a heti edzések, illetve az órák is. Sok gyakorlatban tetszik, hogy kifejezetten egyszerű, mégis érezni, hogy mennyire hatékony. Egyszóval, nekem eddig bejött, mindenképp maradok a Beavatás 2-re 🙂

Csikós Dóra

Nagyon jól követhető, változatos és élvezetes program. Az elején alig bírtam megcsinálni egy darab katonai nyomást (16 kg-os súllyal dolgozom), most viszont már simán mennek a sorozatok is.

Egészen jól megy a török felállás és a swing is, persze még sok gyakorlás kell a tökéletes kivitelezéshez.

Nagyra értékelem a mobilitás és levezetés gyakorlatokat is, az edzések végén kifejezetten jól esnek a nyújtó gyakorlatok. Szóval minden elismerésem a programhoz és kíváncsian várom a folytatást.

Tóth László

A harmadik hét végeztével, várom a további edzéseket:). Az edzéstervre nézve kicsit kevésnek tűnt először, de végig csinálva mindig megdolgoztatott rendesen, sőt másnap éreztem igazán, hogy mennyire átmozgatott mindenhol!

A mellre dolgozást hiányoltam először, de most már azt is érzem minden edzés után:)

A videók alapján csiszolom a gyakorlatokat, mindig találok valami apróságot, újdonságot, a török felállás súllyal az egészen más, mint súly nélkül:)

Patolts Gábor

Az edzésprogram azoknak készült, akik megfelelnek a következő kritériumoknak:

 

1. Nincs vagy kevés tapasztalatod van a kettlebell edzésben.

2. Szeretnéd profin megtanulni az alap kettlebell gyakorlatokat.

3. Nem testépítő szeretnél lenni, hanem atletikus, erős és szálkás fizikumra vágysz.

4. Rendelkezel 1 kettlebellel és a legjobb, ha legalább 5x ki tudod nyomni fej fölé.

Ütemezés:

Az edzésprogram 6 hét hosszúságú.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Meddig érem el az online edzésprogramot?

Az edzésprogramhoz örökös hozzáférést kapsz. Az erre létrehozott zárt oldalra az egyedi felhasználói adataiddal bármikor, bárhonnan be tudsz majd jelentkezni. Nincs időhöz kötve, nincs lejárata a hozzáférésednek, nincsen havidíj vagy megújítási díj.

Milyen formátumban kapom meg az edzésprogramot?

Az edzésprogram egy bármilyen eszközről (okostelefon, laptop, tablet) megnyitható online edzésprogram. A tartalmakat egy erre kialakított zárt oldalon fogod elérni, ahová saját felhasználónévvel és jelszóval fogsz tudni belépni. Az edzéseket írásos formában kapod meg és a gyakorlatokról részletes oktatóvideókat kapsz.

Fizetés után mikor és hogyan kapom meg az edzésprogramot?

Az egyedi hozzáférésedet e-mailben fogjuk elküldeni neked a sikeres fizetés után. Magához az edzésprogramhoz pedig ezen az oldalon meghirdetett induláskor fogsz hozzáférni.

Mi van, ha kérdésem van az edzéssel kapcsolatban?

A zárt oldalon belül üzenetet küldhetsz nekem, ahol bármikor felteheted a kérdésedet.

Következő indulás: 2021. május 3.

29.990 Ft

Kedvezményes ár 2021. április 18.-ig

24.990 Ft

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp