Oldal kiválasztása

Építs kirobbanó ERŐT és ÁLLÓKÉPESSÉGET, faragj ERŐSEBB, KEMÉNYEBB FIZIKUMOT, és dobj le a felesleges TESTZSÍRBÓL! Ez a Kettlebell ERŐS & ATLETIKUS program!

Beavatás kettlebell edzésprogram

6 hét motiváló, fókuszált edzésmunka, ahol nem csinálsz semmi fölöslegeset, csak az eredményre hajtunk! Mindezt heti 2-4 óra ráfordítással.

Ha nem vagy már 20 éves, és van életed az edzésen kívül is, (munka, család, társasági élet, egyéb kötelezettségek stb.) akkor nincs időd leélni az életed az edzőteremben. A Te feladatod, nem is az, hogy heti 7 nap edz, edzésterveket állíts össze magadnak, kiválaszd a megfelelő gyakorlatokat, azon gondolkozz, hogy miből, mennyit és mekkora súllyal végezz el.

Te a tested akarod építeni, Én pedig az edzésprogramodat, ami olyan fizikumot fejleszt neked, amire büszke lehetsz ha leveszed a pólód, ami építi az erőd, az izmaid, az állóképességed és energikusnak, önbizalommal telve érzed magad tőle a bőrödben!

Üdvözöllek! Domonkos Dávid vagyok, a Spártai Kiképzés alapítója, edző és apa. 

A Kettlebell ERŐS & ATLETIKUS, 6 hetes programot azért hoztam létre, hogy a 6 hét alatt egy olyan élményben legyen részed, ahol megismered a fenntartható, hosszútávú, valódi eredmények titkát.

Az egyénre szabható edzésterv mellett, kipróbálod az összes olyan módszert és stratégiát, amiket a tanítványaim és magam is remek eredményekkel használunk a kettlebell edzésben.

Ötvözd a megfelelő módszereket oktatóvideókkal és egy 6 hetes edzéstervvel!

A Kettlebell ERŐS & ATLETIKUS programban az alábbi gyakorlatokra és célokra koncentrálunk:

Kevés gyakorlatot fogsz használni, hogy el tudj bennük mélyedni és kiaknázd őket teljesen. Ezek a:

török felállás (turkish get up)

lendítés (swing)

katonai nyomás (military press)

szakítás (snatch)

felvétel (clean)

guggolás (squat)

Ezekre a célokra koncentrálunk:

Erősödni, növelni az ismétlésszámokat vagy egy kettlebell méretet fejlődni

Jobb állóképességet elérni, energikusnak lenni

Atletikus fizikumot fejleszteni

*Bónusz: A gyakorlatok technikájának magabiztos, profi elsajátítása, illetve magasabb szintre fejlesztése

továbbá ezeket tartalmazza még:

6 hetes edzéstervet, ami egy ideális utat jelöl ki (heti 2, 3 vagy 4 edzés opcióval)

plusz kiegészítő gyakorlatokat, mint például: fekvőtámasz, súlycipelés, gorilla evezés, medvejárás, padlóról nyomás, kitörés, core erősítő gyakorlatok

heti oktatóvideók, amik felkészítenek a sikerre

erő- és izomépítő edzések

izzasztó kondíció fejlesztő edzések

intelligensen megtervezett edzések

Mit jelent mindez? Erősebb, izmosabb, atletikusabb fizikum és nagyobb teljesítmény!

Nemcsak az alábbi kérdésekre fogod megkapni a választ a 6 hét alatt, de ki is próbálod ezeket a módszereket:

Hogyan növelheted a teljesítményed a kettlebell gyakorlatokban, mi kell ahhoz, hogy több ismétlésre, nagyobb kettlebell megmozgatására legyél képes? (A többség ezt elrontja!)

Hogyan találhatod meg azt a mennyiségű edzést, ami tökéletesen belefér az életedbe akkor is ha elfoglalt vagy, és ráadásul még remek eredményeket is hoz? (Nem a heti 7 nap és a NO PAIN NO GAIN a válasz!)

Hogyan érj el olyan eredményeket és változásokat, amik fenntarthatóak, anélkül, hogy teljesen megváltoztatnád az életmódodat? (Nem kell egyik napról a másikra feladnod az életed!)

Miben kell fejlődnöd, hogy az a külsődön is látszódjon? (Nem az éhezés a válasz!)

Mi a baj a véletlenszerűen elvégzett edzésekről, amit a YouTuberól, Facebookról, Instagromról néztél le, és helyette mire kellene fókusználnod? (Ez a hosszútávú fejlődés titka!)

Hogyan maradhatsz motivált, akkor is ha nincs kedved edzeni? (Egy eszköz kell hozzá, ami ingyenes!)

Miért nem jó mérőszám a fáradtság és az izomláz az edzés hatékonyságára, és mire kellene helyette koncentrálnod? (Mindenből csináld a legkeményebbet, ha meghaltál az edzés végére akkor az hatásos volt! Ja, NEM!!!)

Milyen ismétlésszámokat használj, ha erőt, állóképességet vagy funkcionális izomzatot építenél? (Hasraütésre nem fog menni!)

Hogyan végezd a kettlebell gyakorlatokat helyes technikával (hardsytle), és ezt hogyan tanulhatod meg egy életre? (Ezen rengeteg múlik!)

Hogyan eddz a napi energiaszintednek megfelelően, és hogyan csinálj a rossz napokból jót? (Ha ezt megtanulod, egész másképp fogsz tekinteni az edzésre!)

Mennyit pihenj pontosan a gyakorlatok közt, ha erőt, állóképességet vagy funkcionális izomzatot építenél, a maximális eredmények érdekében? (A minél gyorsabban, minél többet hamar kettévágja a fejlődést!)

Hogyan határozd meg, hogy pontosan mekkora súllyal eddz, és miért van ennek hatalmas szerepe, ha megrekedtél a fejlődésben és szeretnéd ezt a falat áttörni? (Az sem jó ha túl könnyű és az sem, ha túl nehéz a súly!)

+2 BÓNUSZ (99.980 Ft értékben):

Fejlődj a gyakorlatok technikájában is!

Az alábbi 2 bónusz segítséget most ingyen kapod és nem marad kérdésed a helyes kivitelezéssel kapcsolatban, mesteri szintre emelheted magad!

gyakolat technika

* BÓNUSZ 1. Személyre szabott videós visszajelzés

Fejleszd a gyakorlatok technikáját egy szakértő edző visszajelzésével!

Bármilyen szinten is vagy, segíteni fogok, hogy teljesen magabiztos légy a gyakorlatok végrehajtásában.

Hetente kétszer lehetőséget biztosítok arra, hogy felvedd magad videóra és az általad választott gyakorlatokat kielemezzem egy válasz videóban.

Elég hozzá a mobilod, mintha Facebookra/Instagramra csinálnál egy posztot.

Erre még egyedül az online személyi edzésben van lehetőséged aminek 39.990 Ft / hónap az ára!

* BÓNUSZ 2. Hozzáférést kapsz a Spártai Kiképzés Akadémia teljes oktatóvideó anyagához!

Haladj a saját tempódban a lépésről-lépésre haladó oktatóvideókkal!

Jelenleg ezekről a gyakorlatokról kapsz videókat:

  • török felállás (turkish get up)
  • lendítés (swing)
  • szakítás (snatch)
  • felvétel (clean)
  • katonai nyomás (military press)
  • serleg guggolás (goblet squat)

A különböző edzésprogramokba készült videós oktatóanyagok értéke összesen 59.990 Ft! Neked ez most benne van az árban!

Kinek való a Kettlebell ERŐS & ATLETIKUS program?

Van némi tapasztalatod a kettlebell edzésben.

Rendelkezel legalább 2 különböző méretű kettlebellel.

Elfoglalt vagy, dolgozol, van egy életed, de ennek ellenére szeretnél edzeni és fejlődni.

Nem szeretnél úgy kinézni mint egy testépítő, és nem szeretnél úgy élni mint egy fitness modell, ahhoz hogy eredményes legyél!

Csak azokra a kulcsfontosságú elemekre szeretnél összpontosítani, amelyek megteremtik a valós változást a külsődben és teljesítményedben, ahelyett, hogy az edzőteremben élnéd le az életed.

Még soha nem tapasztaltad meg igazán a kívánt eredményt, az erőfeszítéseid ellenére sem.

Miért pont 6 hetes a program?

A programot több okból kifolyólag is 6 hetesre terveztem. Elég hosszú ahhoz, hogy észrevehető eredményt érj el, és hogy megtanítsak mindent, amit a módszereimről tudnod kell, és lásd, hogy milyen velem online együtt dolgozni.

Azonban elég rövid ahhoz, hogy ne kelljen túlzottan elkötelezned magad, és ki tudd próbálni, hogy számodra működik-e, illetve tetszik-e a rendszerem.

A 6 hét után ez a program a tiéd marad örökre, de amennyiben szeretnéd tovább folytatni az együttműködésünket, akkor azt megteheted egy ésszerű, 11.990 Ft-os havi díjért, és további edzésprogramokhoz férhetsz hozzá.

Vélemények az edzésprogramjaimról

 

Tavaly októberben kezdtem el Dávid edzésprogramját. 5 hónap alatt erőben, állóképességben, kitartásban, izomtömegben brutál jól fejlődtem.

24 kg-os bellel kezdtem a katonai nyomást, most 32 kg-ossal végzem.

A dupla belles guggolasok 2 x 24 kg-val, most 2 x 32 kg-val edzem.

Jól felépített, megtervezett rövid, de intenzív edzésprogram. Heti 3x edzem 40 percet.

Dávid nagyon érti, hogy mi azaz edzés, ami a testnek és elmének kell! 100%-osan bátran ajánlom mindenkinek, aki szeretne zsírt ledobni, állóképességét javítani, egy kis húst pakolni magára vagy csak kondiban tartaná magát.

Skultéti Ádám

Dávid online edzésprogramját már fél éve csinálom rendszeresen, mivel állandó motivációt ad a heti edzésekhez, és változatos minden izomcsoportot megdolgoztató gyakorlatokat tartalmaz.

Külön tetszik az, hogy havonta más-más gyakorlatsorozatban lehet fejlődni, a kettlebelles technikákat is csiszolni tudom.

Az elmúlt fél év alatt tudtam 20 kg-ról 28 kg-ra váltani török felállásban, swingben és pár ismétlést katonai nyomásban. Határozottan érzem a fejlődést az erőnlétemben.

A hosszútávú kihívások, mint az 1000 swing challenge pedig még jobban motivál, hogy az edzéseket jól elvégezzem. Ajánlom mindenkinek, aki kész és célravezető edzésekkel akar fejlődni izomerőben úgy, hogy mellette gyors és robbanékony is lesz.

Kiss László

  1. novemberben kezdtem Dávid online edzéseit.

Visszalapoztam az edzésnaplómat, kedvenc gyakorlatomban a török felállásban (tgu) 16 kg-os kettlebellel dolgoztam ekkor.
2022. januárjában 5x 1-1 ismétlés ment 32 kg-os bellel. Nekem ennél több bizonyíték nem kell a Dáviddal való munka hatékonyságáról!

Az egymásra épülő ciklusoknak köszönhetően a többi gyakorlatban is jelentős volt a fejlődés, úgy érzem korábban ennyi idő alatt még soha nem fejlődtem ennyit.

Jó érzés, hogy mindig kapok tanácsot, visszajelzést, ha bizonytalan vagyok valamiben. A gyakorlat videók sokat segítenek abban, hogy jól végezzem a gyakorlatokat.

Lehet, hogy sok ember számára kihívás az otthoni edzés, nekem nagyon nagy szabadságot ad, hogy akkor csinálhatom meg az edzéseket, amikor legjobban be tudom illeszteni a programomba és a legkipihentebbnek érzem magam. Az elmúlt kicsit több, mint egy év közös munka szilárd alapot biztosít a további céljaim irányába.

Arató Balázs

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Meddig érem el a 6 hetes online edzésprogramot?

A 6 hetes edzésprogramhoz örökös hozzáférést kapsz. Az erre létrehozott zárt oldalra az egyedi felhasználói adataiddal bármikor, bárhonnan be tudsz majd jelentkezni. Nincs időhöz kötve, nincs lejárata a hozzáférésednek, nincsen havidíj vagy megújítási díj.

Milyen formátumban kapom meg az edzésprogramot?

Az edzésprogram egy bármilyen eszközről (okostelefon, laptop, tablet) megnyitható online edzésprogram. A tartalmakat egy erre kialakított zárt oldalon fogod elérni, ahová saját felhasználónévvel és jelszóval fogsz tudni belépni. Az edzéseket írásos formában kapod meg és a gyakorlatokról bemutató videókat kapsz.

Mi történik a 6 hetes online edzésprogram után?

A 6 hetes edzésprogramhoz megmarad a hozzáférésed, bármikor megnézheted, újrakezdheted. Amennyiben tetszett a 6 hét és további programokhoz szeretnél hozzáférni, akkor csatlakozhatsz egy ésszerű, 11.990 Ft havi díjért és minden héten készen fog várni az edzésterved.

Mennyi tapasztalatra van szükségem a részvételhez?

Ha már fogtál a kezedben kettlebellt, csináltad a swinget és török felállást az elég lesz! A program, egyénre szabható a saját erőszintednek és eszközeidnek megfelelően.

Fizetés után mikor és hogyan kapom meg az edzésprogramot?

Az egyedi hozzáférésedet e-mailben fogjuk elküldeni neked a sikeres fizetés után. Magához az edzésprogramhoz pedig ezen az oldalon meghirdetett induláskor fogsz hozzáférni.

Mi van, ha kérdésem van az edzéssel kapcsolatban?

A zárt oldalon belül üzenetet küldhetsz nekem, ahol bármikor felteheted a kérdésedet.

Nincs kockázat!

Siker garancia

Ha úgy érzed az edzésprogram nem segített fejlődni, nem tanultál semmi újat, akkor csak írsz egy emailt 30 napon belül és én visszafizetem az árát!

Tedd a kosárba a Kettlebell ERŐS & ATLETIKUS edzésprogramot és máris csatlakozhatsz!

Következő indulás: 2022. október 10.

29.990 Ft

19.990 Ft

Még ennyi ideig tudsz csatlakozni:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp