Oldal kiválasztása

Építs KIROBBANÓ erőt és állóképességet, faragj ERŐSEBB, KEMÉNYEBB FIZIKUMOT magadnak, és dobj le a felesleges TESTZSÍRBÓL! Ez a Kettlebell ERŐS & ATLETIKUS program!

Beavatás kettlebell edzésprogram

8 hét motiváló, fókuszált edzésmunka, ahol nem csinálsz semmi fölöslegeset, csak az eredményre hajtunk! Mindezt heti 3 óra edzéssel.

Ha van életed az edzésen kívül is, (munka, család, társasági élet, egyéb kötelezettségek stb.) akkor nincs időd leélni az életed az edzőteremben.

A Te feladatod, nem is az, hogy heti 7 nap edz, edzésterveket állíts össze magadnak, kiválaszd a megfelelő gyakorlatokat, azon gondolkozz, hogy miből, mennyit és mekkora súllyal végezz el.

Te a tested és a teljesítményed akarod építeni, Én pedig az edzésprogramodat, ami olyan fizikumot fejleszt neked, amire büszke lehetsz, ami építi az erőd, az izmaid, az állóképességed és segít eltüntetni a felesleges testzsírból!

Mit érhetsz el pontosan a Kettlebell ERŐS & ATLETIKUS programmal?

A leglátványosabb eredményhez ahhoz van szükséged, hogy kiválassz egy maroknyi gyakorlatot, és fókuszáltan fejleszd magad bennük. Több ismétlésre és nagyobb súlyra hajts!

A Kettlebell ERŐS & ATLETIKUS programban az alábbi célokra koncentrálunk:

  • erő- és izomépítés, hogy javíts a teljesítményeden és tartós változást érj el a külsődben!
  • állóképesség fejlesztése, hogy jobb legyen a teljesítményed és több energiád legyen a napi teendőkre!
  • atletikus, sportos fizikum fejlesztése, hogy növeld az önbizalmad és egészséged, jól érezd magad a bőrödben!
  • mozgás és stressz levezetés, hogy kiszakadj a hétköznapokból!
  • a gyakorlatok technikájában fejlődni, hogy magabiztosan és hatékonyan eddz!

A Kettlebell “ERŐS & ATLETIKUS” program 5 fő eleme:

1. felvétel és nyomás (clean & press)

 Erős, tömör vállakat épít, de megdolgoztatja a karokat, sőt szinte a teljes tested.

A program célja, hogy erősödj, növeld az ismétlések számát, és akár a végére 1 kettlebell méretet fejlődj. (erősebb, izmosabb felsőtest)

2. lendítés (swing)

 Kíméletlenül megdolgoztatja a teljes tested, brutál kondíciót eredményez.

A cél a teljesítményed fejlesztése és ledobni a felesleges testzsírból. (szálkásabb test, jobb kondíció)

3. török felállás (turkish get up)

 Erős, rugalmas vállakat épít, megacélozza a hasizmokat.

Fejlődj erőben, koordinációban, mobilitásban és kettlebell méretben! Építs több oldalról is törhetetlen testet!

4. szakítás (snatch)

Teljes testes robbanékonyság, atletikusság, agresszív zsírvesztés, a kettlebell gyakorlátok “cárja”. 

Erőteljesen fejleszted a kondíciód, és növeled a maximális ismétlések számát! (kevesebb testzsír, kiváló teljesítmény)

5. serleg guggolás (goblet squat) vagy elölguggolás (front squat)

Nemcsak a lábaid fejlesztik, hanem borzasztó erős törzsizmokat eredményeznek.

Növeled az ismétlésszámokat és erősebb, izmosabb alsótestet építesz!

+ kiegészítő gyakorlatok

Támogatjuk a fő gyakorlatokat és megtörjük a monotóniát.

A program során a következő gyakorlatok szerepelnek még: felhúzás és cipelés variációk, fekvőtámasz, gorilla evezés, core/törzserősítő gyakorlatok, padlóról nyomás, medvejárás.

Mit jelent mindez? Erősebb, izmosabb, atletikusabb fizikum és nagyobb teljesítmény!

Nemcsak az alábbi kérdésekre fogod megkapni a választ a programmal, de ki is próbálod ezeket a módszereket:

Hogyan növelheted a teljesítményed a kettlebell gyakorlatokban, mi kell ahhoz, hogy több ismétlésre, nagyobb kettlebell megmozgatására legyél képes? (A többség ezt elrontja!)

Hogyan találhatod meg azt a mennyiségű edzést, ami tökéletesen belefér az életedbe akkor is ha elfoglalt vagy, és ráadásul még remek eredményeket is hoz? (Nem a heti 7 nap és a NO PAIN NO GAIN a válasz!)

Hogyan érj el olyan eredményeket és változásokat, amik fenntarthatóak, anélkül, hogy teljesen megváltoztatnád az életmódodat? (Nem kell egyik napról a másikra feladnod az életed!)

Miben kell fejlődnöd, hogy az a külsődön is látszódjon? (Nem az éhezés a válasz!)

Mi a baj a véletlenszerűen elvégzett edzésekről, amit a YouTuberól, Facebookról, Instagromról néztél le, és helyette mire kellene fókusználnod? (Ez a hosszútávú fejlődés titka!)

Hogyan maradhatsz motivált, akkor is ha nincs kedved edzeni? (Egy eszköz kell hozzá, ami ingyenes!)

Miért nem jó mérőszám a fáradtság és az izomláz az edzés hatékonyságára, és mire kellene helyette koncentrálnod? (Mindenből csináld a legkeményebbet, ha meghaltál az edzés végére akkor az hatásos volt! Ja, NEM!!!)

Milyen ismétlésszámokat használj, ha erőt, állóképességet vagy funkcionális izomzatot építenél? (Hasraütésre nem fog menni!)

Hogyan végezd a kettlebell gyakorlatokat helyes technikával (hardsytle), és ezt hogyan tanulhatod meg egy életre? (Ezen rengeteg múlik!)

Hogyan eddz a napi energiaszintednek megfelelően, és hogyan csinálj a rossz napokból jót? (Ha ezt megtanulod, egész másképp fogsz tekinteni az edzésre!)

Mennyit pihenj pontosan a gyakorlatok közt, ha erőt, állóképességet vagy funkcionális izomzatot építenél, a maximális eredmények érdekében? (A minél gyorsabban, minél többet hamar kettévágja a fejlődést!)

Hogyan határozd meg, hogy pontosan mekkora súllyal eddz, és miért van ennek hatalmas szerepe, ha megrekedtél a fejlődésben és szeretnéd ezt a falat áttörni? (Az sem jó ha túl könnyű és az sem, ha túl nehéz a súly!)

+1 BÓNUSZ (59.980 Ft értékben):

Fejlődj a gyakorlatok technikájában is!

Ezt a bónuszt most ingyen kapod és nem marad kérdésed a helyes kivitelezéssel kapcsolatban, mesteri szintre emelheted magad!

gyakolat technika

* BÓNUSZ Hozzáférést kapsz a Spártai Kiképzés Akadémia teljes oktatóvideó anyagához!

Haladj a saját tempódban a lépésről-lépésre haladó oktatóvideókkal!

Jelenleg ezekről a gyakorlatokról kapsz videókat:

  • török felállás (turkish get up)
  • lendítés (swing)
  • szakítás (snatch)
  • felvétel (clean)
  • katonai nyomás (military press)
  • serleg guggolás (goblet squat)

A különböző edzésprogramokba készült videós oktatóanyagok értéke összesen 59.980 Ft! Neked ez most benne van az árban!

Kinek való a Kettlebell ERŐS & ATLETIKUS program?

Legyen 3+ hónap tapasztalatod a kettlebellel. Magabiztos vagy a török felállásban és swingben!

Rendelkezel legalább 3 különböző méretű kettlebellel, ha vannak duplák még jobb, de felemás kettlebellekkel is megoldható!

Elfoglalt vagy, dolgozol, van egy életed, de ennek ellenére szeretnél edzeni és fejlődni.

Csak azokra a kulcsfontosságú elemekre szeretnél összpontosítani, amelyek megteremtik a valós változást a külsődben és teljesítményedben, ahelyett, hogy az edzőteremben élnéd le az életed.

Még soha nem tapasztaltad meg igazán a kívánt eredményt, az erőfeszítéseid ellenére sem.

Ismerd meg az edződ!

Domonkos Dávid edző

Domonkos Dávid vagyok, a Spártai Kiképzés alapítója, edző és apa. 2015 óta segítek sikerrel másoknak edzőként, online és offline, illetve 30 éve az életem része a sport.

Több száz csoportos edzést megtartottam az évek során, ahol rengeteg fejlődésnek és átalakulásnak kísérhettem végig az útját.

Megszámlálhatatlan pozitív visszajelzést kaptam a YouTube csatornámon lévő videókra, ahol már több, mint 13 000-en vagyunk!

Az életem során rengeteg féle sportot űztem, évekig vízilabdáztam, kickboxoltam, belekóstoltam a CrossFit-be, street workoutba, teljesítettem 2 Spartan Ultra-t (50+ km), végül a kemény stílusú kettlebell lett a szenvedélyem.

Minden sportból szeretem a legjobb elemeket és módszereket ötvözni, amivel megteremtettem a saját stílusomat.

Számomra a mozgás sok mindent jelent. Kihívást találok benne, ahol időnként átléphetem a határaimat. Önbizalmat, energiát és kitartást ad, ami az életem minden területére kihat. Az edzés aktív meditáció, ahol megszűnik a külvilág és csak a jelenre koncentrálok.

Mindig is érdekelt az erő, a külső és a teljesítmény fejlesztésének együttese. A funkcionális edzésben találtam otthonra.

A külső mellett, ugyanolyan fontosnak tartom, hogy erősek legyünk és kitartóak, mind fizikálisan, mind mentálisan, amit a való életben is tudunk alkalmazni.

Az edzéseim kettlebelles és saját testsúlyos gyakorlatokon alapulnak. A
célom, hogy a funkcionális edzések során, olyan fizikumot építs, ami nem
csak jól néz ki, hanem erős és szívós.

Végzettségiem:

  • StrongFirst kettlebell instruktor (SFG1)
  • Cross training instruktor
  • Fitness instruktor
  • Bootcamp trainer

Vélemények az ERŐS & ATLETIKUS programról

 

Végeztem a 8 hetes programmal, nagyon jól éreztem magam végig, ami újdonság volt számomra az edzések során, a beiktatott pihenők. Mindig azt hittem, megállás nélkül kell végig csinálni egy-egy edzést, ezért 10 perc után mindig abbahagytam. Így viszont átlagban 1 óra volt egy edzés, és sokszor frissebb lettem a végén, mint amikor elkezdtem. Ezt kiemelném, hátha más is ilyen gondolatokkal érkezik.

A fejlődés végig érezhető volt. Az erő fejlesztést választottam, így a végső tesztnél is ezt figyeltem.
Összesítésben 95% javulást tapasztaltam, ami szenzációs számomra! A felvétel és nyomásom pl 2 x 24 kg-nál, 10 db-ról, 20 db-ra emelkedett.

Köszönöm a lehetőséget, igazi hiánypótló a piacon.

Czégény Sándor

Nem bántam meg, sőt. nagyon örülök, hogy veled töltöttem az elmúlt két hónapot! Én is azok közé tartoztam akik azt vallják, minél többet, meghalásig kell dolgozni minden edzésen! Nos, ezt megváltoztattad bennem, nem, nem kell, főleg nem az én koromban!

Jóleső volt a program, bár nem tudtam úgy haladni ahogy szerettem volna, közbejött egy megfázásos hét is, egy 90%-os jobb vállal kezdtem, kisebb súllyal mint tudtam volna, de a program végére rendbe jöttem.

Nagyon nem volt jó a török felállás technikám, sokat javult a gyakorlatok hatására, amiket a jó kivitelezés érdekében ajánlottál.

Köszönök mindent!

Illés Imre

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Meddig érem el az online edzésprogramot?

Az edzésprogramhoz örökös hozzáférést kapsz. Az erre létrehozott zárt oldalra az egyedi felhasználói adataiddal bármikor, bárhonnan be tudsz majd jelentkezni. Nincs időhöz kötve, nincs lejárata a hozzáférésednek, nincsen havidíj vagy megújítási díj.

Milyen formátumban kapom meg az edzésprogramot?

Az edzésprogram egy bármilyen eszközről (okostelefon, laptop, tablet) megnyitható online edzésprogram. A tartalmakat egy erre kialakított zárt oldalon fogod elérni, ahová saját felhasználónévvel és jelszóval fogsz tudni belépni. Az edzéseket írásos formában kapod meg és a gyakorlatokról bemutató videókat kapsz.

Mi történik a 8 hetes online edzésprogram után?

A 8 hetes edzésprogramhoz megmarad a hozzáférésed, bármikor megnézheted, újrakezdheted. Amennyiben tetszett a 8 hét és további programokhoz szeretnél hozzáférni, akkor csatlakozhatsz egy ésszerű, 11.990 Ft havi díjért és minden héten készen fog várni az edzésterved.

Mennyi tapasztalatra van szükségem a részvételhez?

3+ hónap, légy magabiztos swingben és török felállásban! A program egyénre szabható a saját erőszintednek és eszközeidnek megfelelően.

Fizetés után mikor és hogyan kapom meg az edzésprogramot?

Az egyedi hozzáférésedet e-mailben fogjuk elküldeni neked a sikeres fizetés után. Magához az edzésprogramhoz pedig ezen az oldalon meghirdetett induláskor fogsz hozzáférni.

Mi van, ha kérdésem van az edzéssel kapcsolatban?

A zárt oldalon belül üzenetet küldhetsz nekem, ahol bármikor felteheted a kérdésedet.

Nincs kockázat!

Fejlődés garancia

Ha úgy érzed az edzésprogram nem segített fejlődni, nem tanultál semmi újat, akkor csak írsz egy emailt 30 napon belül és én visszafizetem az árát!

Tedd a kosárba a Kettlebell ERŐS & ATLETIKUS edzésprogramot és máris csatlakozhatsz!

Következő indulás: 2023. március 27.

Szuper korai ár: 19.990 Ft

2023. február 12.-ig

19.990 Ft ▲ Szuper korai ár 2023. február 12.-ig

24.990 Ft ▲ Korai ár 2023. március 12.-ig

29.990 Ft ▲ Teljes ár 2023. március 13.-tól

Szuper korai ár 2023. február 12. éjfélig

19.990 Ft

Még ennyi ideig él a szuper korai ár:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp