Oldal kiválasztása

Építs kiváló erőnlétet, erős, funkcionális izomzatot és faragj sportos alakot!

A funkcionális edzés, kettlebell alapon egyre népszerűbb, mégis kevesen érik el a bennük rejlő teljes potenciált.

Találgatások és kudarcok helyett, rövidítsd le a megfelelő módszerekhez vezető utat és használj, egy szakértő edző által megtervezett edzésprogramot!

Szeretnél egy sportos, atletikus fizikumot felépíteni? Gondolj a 300 filmre, az ókori spártai harcosokra, az antik görög szobrokra!

Erő, teljesítmény, funkcionális izomzat, ez mind elérhető a megfelelő módszerekkel!

De, ha a szokásos edzés javaslatokat követed, akkor ne csodálkozz, hogy nehezen érsz el eredményeket:

Minden edzésen add ki magadból a maximumot és ha nem látod a fejlődést, csinálj még többet (de, ha kiégsz az a te hibád).

Kövesd a legkeményebb CrossFit, HIIT, metcon és köredzéseket (pihenő nélkül, heti 7 nap).

Ha olyan izomlázad lett, hogy másnap mozdulni sem bírsz, akkor biztos király volt az edzés (az már nem számít, hogy így a következő 2 edzést ki kell hagynod, mert annyira fáj mindened…).

Kardió edzés (végeláthatatlanul és akkor majd talán fogyni is fogsz).

A fájdalom a barátunk (NO PAIN, NO GAIN!).

A legkülönfélébb, legbonyolultabb gyakorlatokat és edzésmódszereket használd, soha ne csináld ugyanazt, hogy a tested összezavard.

Testrészenként 10 féle gyakorlatot végezz, mert akkor épül az izom.

Ezeket a listádról pont, hogy TELJESEN le kellene húznod, ha szeretnél zsírt veszíteni, erősebb lenni, funkcionális izomzatot építeni és jól érezni magad a bőrödben HOSSZÚ TÁVON!

Ismerd meg a Kettlebell FIZIKUM edzésprogramot!

A fenti módszerek csak arra jók, hogy kifáraszd magad és rövid időn belül vagy elveszítsd a motivációd, vagy megrekedj egy szinten!

Helyette képzeld el, hogy milyen érzés amikor:

jobban érzed magad a bőrödben, több energiád van a napi teendőkre

nem kell azon gondolkoznod, hogy mit eddz, mert van egy pontos terved

nő a teljesítményed, több ismétlésre és nagyobb kettlebellek megmozgatására vagy képes

az izmaid fejlődésnek indulnak, erősebbé, szálkásabbá, feszesebbé válnak

egyre kevesebb rajtad a zsír

a ruháid jobban állnak rajtad

Ha az “életre” edzel és szeretnéd jól érezni magad a bőrödben, egy egészséges testben, akkor ez a Neked való edzésprogram!

A Kettlebell FIZIKUM edzésprogram kiváló erőnlétet épít, erős, funkcionális izomzatot fejleszt és segít a sportos alak elérésben.

A legjobb módszereket ötvözi, az edzések egymásra épülnek, de mégis változatosak. Ezeket találod az edzésprogramban:

különböző gyakorlatok, a legjobb: nyomás, felhúzás, guggolás, kitörés és swing variációk kettlebellel és saját testsúllyal

kettlebell komplexek

funkcionális izom fejlesztés

erő gyakorlatok létra módszerrel

intelligensen megtervezett edzések, ahol a napi erőszintednek megfelelően edzhetsz

Miben más a Kettlebell FIZIKUM edzésprogram?

Kevés gyakorlatot használunk, de azok összetett gyakorlatok, amik nem izmokat, hanem izomcsoportokat dolgoztatnak meg (pl.: katonai nyomás, guggolás, húzódzkodás, farmer séta, felhúzás stb.).

Alacsony és magas ismétlésszámok megfelelő használata (az erő és funkcionális izomzat fejlesztésének a kulcsa).

Hosszú és rövid pihenőidők használata, mert mindkettőnek megvan a maga haszna és helye az edzéstervben (erő és állóképesség fejlesztés).

Az ismétlésszámoknak megfelelően, nehéz és könnyű súlyok használata.

Az alapvető emberi mozgásokra koncentrálunk és nem az izolációra (nyomás/tolás, húzás, guggolás, csípőhajlítás, súlycipelés).

A program gerince mellett, pár kiegészítő gyakorlat használata, hogy megtörjük a monotóniát.

Edzés a napi energiaszintednek megfelelően, mert vannak jobb és rosszabb napok, ez teljesen természetes. Fordítsd őket az előnyödre!

Ha bízol a folyamatban (még ha esetleg szemben is megy sok mindennel, amit eddig gondoltál), akkor kezdenek el igazán jó dolgok történni.

Hamarosan nagyobb kettlebellt kell használni, mert az előző olyan könnyű lett. A póló jobban áll rajtad és azt veszed észre, hogy egyre nagyobb az önbizalmad. Megtapasztalod a fejlődést és onnantól kezdve megállíthatatlan a motivációd!

Ismerd meg az edződ!

Domonkos Dávid edző

Domonkos Dávid vagyok, edző és sportoló. Több, mint 6 éve segítek sikerrel másoknak edzőként online és offline, illetve 29 éve az életem része a sport.

Több száz csoportos edzést megtartottam az évek során, ahol rengeteg fejlődésnek és átalakulásnak kísérhettem végig az útját.

Megszámlálhatatlan pozitív visszajelzést kaptam a YouTube csatornámon lévő videókra, ahol már több, mint 12 000-en vagyunk!

Az életem során rengeteg féle sportot űztem, évekig vízilabdáztam, kickboxoltam, belekóstoltam a CrossFit-be, street workoutba, teljesítettem 2 Spartan Ultra-t (50+ km), végül a kemény stílusú kettlebell lett a szenvedélyem.

Minden sportból szeretem a legjobb elemeket és módszereket ötvözni, amivel megteremtettem a saját stílusomat.

Számomra a mozgás sok mindent jelent. Kihívást találok benne, ahol időnként átléphetem a határaimat. Önbizalmat, energiát és kitartást ad, ami az életem minden területére kihat. Az edzés aktív meditáció, ahol megszűnik a külvilág és csak a jelenre koncentrálok.

Mindig is érdekelt az erő, a külső és a teljesítmény fejlesztésének együttese. A funkcionális edzésben találtam otthonra.

Számomra az esztétikus külső, csak a teljesítmény és a belefektetett munka mellékterméke. A külső mellett, ugyanolyan fontosnak tartom, hogy erősek legyünk és kitartóak, mind fizikálisan, mind mentálisan, amit a való életben is tudunk alkalmazni.

Az edzéseim kettlebelles és saját testsúlyos gyakorlatokon alapulnak. A
célom, hogy a funkcionális edzések során, olyan fizikumot építs, ami nem
csak jól néz ki, hanem erős és szívós.

Vélemények a FIZIKUM programról

 

Először is szeretném megköszönni, hogy összeraktad ezt az edzésprogramot, foglalkoztál vele. Tökéletesen úgy érzem, hogy megérte, nem bánom, hogy befizettem rá.

Tetszett, hogy változatos, hogy fejlődtem közben, de ami miatt igazán ajánlanám másnak az az, hogy mindig időben jött az új hét edzésprogramja, működtek a linkek, értelmezhető volt a feladatok végrehajtásának a menete, profinak éreztem az egészet.

Én a Beavatás programmal kezdtem, 16kg-os bellel, most már a gyakorlatok nagy részét 24-es bellel csinálom.

Mindent összevetve nagyon jó volt, nagyon szerettem csinálni, bár én nem vagyok a fiatal korosztály már, idén leszek 47.

Szóval köszönöm nagyon, neked köszönhető, hogy nem adtam fel, hogy nem hagytam abba, most már elég régóta rendszeresen edzem, és ez szerintem így is marad. Ha nem találom meg a videóidat a neten, aztán az oldalt, lehet beleunok az itthoni edzésbe, mert amiket csináltam azt már kezdtem unni.

Sok sikert a továbbiakban, egészséget a családodnak! 

Köszönök nagyon mindent,

egy majdnem igazi spártai 🙂

Stergiu Arisztotelész

Mindenkinek ajánlom akinek csökkent a lelkesedése a karantén alatt.

Hetente érkeztek az edzések, így folyamatosan éreztem az edzői törődést, motiválóbb volt mint ha egyben kaptam volna meg. A rugalmas időbeosztás miatt többször edzettem mint amikor az órákhoz kellett alkalmazkodnom. A program második felében az edzések változatosak, élvezetesek voltak, de kihívást is jelentettek. Összességében jó volt így, nekem működött.

Dolnegó Diána

Mit tartalmaz pontosan a FIZIKUM program?

 

  • 12 hetes edzésprogram (2 darab, 6 hetes blokkra osztva)
  • Az első 6 hetes blokkban, heti 4 edzés
  • A második 6 hetes blokkban, heti 3 edzés
  • írásbeli instrukciók az edzések végrehajtásához
  • HD gyakorlat bemutató videók
  • erő és funkcionális izom fejlesztő edzések
  • kondíció és állóképesség fejlesztő edzések
  • kettlebell komplexek
  • minimalista táplálkozási útmutató
  • 1 bemelegítő és 1 nyújtó rutin
  • mobil, tablet és asztali gép elérhetőség bárhol, bármikor, a nap 24 órájában

Az edzésprogram azoknak készült, akik megfelelnek a következő kritériumoknak:

 

1. Van már tapasztalatod a kettlebell edzésben (3+ hónap, magabiztosan megy a swing és a török felállás). Ha nincs még kellő tapasztalatod, akkor a Kettlebell BEAVATÁS 1 programot ajánlom!

2. Kiváló erőnlétet szeretnél, kevesebb testzsírral és szálkás alakkal. Ez nem a klasszikus testépítés és fitness, hanem kettlebell edzés, saját testsúlyos gyakorlatokkal kiegészítve. A fizikum amit elérhetsz ezzel az edzéssel inkább a görög antik szobrokéhoz hasonlítható vagy egy MMA illetve spártai harcoshoz.

3. Rendelkezel 2-3 kettlebellel és a legjobb ha az egyik akkora, amivel a katonai nyomásban maximum 5 szabályos ismétlésre vagy képes (5RM = 5 ismétléses maximum).

Ütemezés:

Az edzésprogram 12 hét hosszúságú.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Meddig érem el az online edzésprogramot?

Az edzésprogramhoz örökös hozzáférést kapsz. Az erre létrehozott zárt oldalra az egyedi felhasználói adataiddal bármikor, bárhonnan be tudsz majd jelentkezni. Nincs időhöz kötve, nincs lejárata a hozzáférésednek, nincsen havidíj vagy megújítási díj.

Milyen formátumban kapom meg az edzésprogramot?

Az edzésprogram egy bármilyen eszközről (okostelefon, laptop, tablet) megnyitható online edzésprogram. A tartalmakat egy erre kialakított zárt oldalon fogod elérni, ahová saját felhasználónévvel és jelszóval fogsz tudni belépni. Az edzéseket írásos formában kapod meg és a gyakorlatokról bemutató videókat kapsz.

Fizetés után mikor és hogyan kapom meg az edzésprogramot?

Az egyedi hozzáférésedet e-mailben fogjuk elküldeni neked a sikeres fizetés után. Magához az edzésprogramhoz pedig ezen az oldalon meghirdetett induláskor fogsz hozzáférni.

Mi van, ha kérdésem van az edzéssel kapcsolatban?

A zárt oldalon belül üzenetet küldhetsz nekem, ahol bármikor felteheted a kérdésedet.

Csatlakozz most a Kettlebell FIZIKUM edzésprogramhoz!

 

29.990 Ft