Oldal kiválasztása

Építs kiváló erőnlétet, erős, funkcionális izomzatot és faragj sportos alakot!

A kettlebell edzés, saját testsúlyos gyakorlatokkal ötvözve, egyre népszerűbb, mégis kevesen érik el a bennük rejlő teljes potenciált.

Találgatások és kudarcok helyett, rövidítsd le a megfelelő módszerekhez vezető utat és használj, egy szakértő edző által megtervezett edzésprogramot!

Szeretnél egy sportos, atletikus fizikumot felépíteni, ami önbizalommal tölt el? Gondolj a 300 filmre, az ókori spártai harcosokra, az antik görög szobrokra!

Erő, teljesítmény, funkcionális izomzat, ez mind elérhető a megfelelő módszerekkel!

De, ha a szokásos edzés javaslatokat követed, akkor ne csodálkozz, ha nehezen érsz el eredményeket:

Minden edzésen add ki magadból a maximumot és ha nem látod a fejlődést, csinálj még többet (de, ha kiégsz az a te hibád).

Kövesd a legkeményebb CrossFit, HIIT, metcon és köredzéseket (pihenő nélkül, heti 7 nap).

Ha olyan izomlázad lett, hogy másnap mozdulni sem bírsz, akkor biztos király volt az edzés (az már nem számít, hogy így a következő 2 edzést ki kell hagynod, mert annyira fáj mindened…).

Kardió edzés (végeláthatatlanul és akkor majd talán fogyni is fogsz).

A fájdalom a barátunk (NO PAIN, NO GAIN!).

A legkülönfélébb, legbonyolultabb gyakorlatokat és edzésmódszereket használd, soha ne csináld ugyanazt, hogy a tested összezavard.

Testrészenként 10 féle gyakorlatot végezz, mert akkor épül az izom.

Ezeket a listádról pont, hogy TELJESEN le kellene húznod, ha szeretnél zsírt veszíteni, erősebb lenni, funkcionális izomzatot építeni és jól érezni magad a bőrödben HOSSZÚ TÁVON!

Ismerd meg a Kettlebell FIZIKUM edzésprogramot!

A fenti módszerek csak arra jók, hogy kifáraszd magad és rövid időn belül vagy elveszítsd a motivációd, vagy megrekedj egy szinten!

Helyette képzeld el, hogy milyen érzés amikor:

jobban érzed magad a bőrödben, több energiád van a napi teendőkre

önbizalommal teli vagy

nem kell azon gondolkoznod, hogy mit és mennyit eddz, mert van egy pontos terved

nő a teljesítményed, több ismétlésre és nagyobb kettlebellek megmozgatására vagy képes

az izmaid fejlődésnek indulnak, erősebbé, szálkásabbá, feszesebbé válnak

egyre kevesebb rajtad a zsír

a ruháid jobban állnak rajtad

Ha az “életre” edzel és szeretnéd jól érezni magad a bőrödben, egy egészséges testben, akkor ez a Neked való edzésprogram!

A Kettlebell FIZIKUM edzésprogram kiváló erőnlétet épít, erős, funkcionális izomzatot fejleszt és segít a sportos alak elérésben.

A legjobb módszereket ötvözi, az edzések egymásra épülnek, de mégis változatosak. Ezeket találod az edzésprogramban:

különböző gyakorlatok, a legjobb: nyomás, húzás, guggolás, kitörés és swing variációk kettlebellel és saját testsúllyal

kettlebell komplexek

funkcionális erő- és izomépítés

a leghatékonyabb törzserősítő gyakorlatok

izzasztó kondíció fejlesztő edzések

erő gyakorlatok létra módszerrel

intelligensen megtervezett edzések, ahol a napi erőszintednek megfelelően edzhetsz

Miben más a Kettlebell FIZIKUM edzésprogram?

Kevés gyakorlatot használunk, de azok összetett gyakorlatok, amik nem izmokat, hanem izomcsoportokat dolgoztatnak meg (pl.: katonai nyomás, guggolás, húzódzkodás, farmer séta, felhúzás stb.).

Alacsony és magas ismétlésszámok megfelelő használata (az erő és funkcionális izomzat fejlesztésének a kulcsa).

Hosszú és rövid pihenőidők használata, mert mindkettőnek megvan a maga haszna és helye az edzéstervben (erő és állóképesség fejlesztés).

Az ismétlésszámoknak megfelelően, nehéz és könnyű súlyok használata.

Az alapvető emberi mozgásokra koncentrálunk és nem az izolációra (nyomás/tolás, húzás, guggolás, csípőhajlítás, súlycipelés).

A program gerince mellett, pár kiegészítő gyakorlat használata, hogy megtörjük a monotóniát.

Edzés a napi energiaszintednek megfelelően, mert vannak jobb és rosszabb napok, ez teljesen természetes. Fordítsd őket az előnyödre!

Ha bízol a folyamatban (még ha esetleg szemben is megy sok mindennel, amit eddig gondoltál), akkor kezdenek el igazán jó dolgok történni.

Hamarosan nagyobb kettlebellt kell használni, mert az előző olyan könnyű lett. A póló jobban áll rajtad és azt veszed észre, hogy egyre nagyobb az önbizalmad. Megtapasztalod a fejlődést és onnantól kezdve megállíthatatlan a motivációd!

Ismerd meg az edződ!

Domonkos Dávid edző

Domonkos Dávid vagyok, edző és sportoló. 2015 óta segítek sikerrel másoknak edzőként, online és offline, illetve 30 éve az életem része a sport.

Több száz csoportos edzést megtartottam az évek során, ahol rengeteg fejlődésnek és átalakulásnak kísérhettem végig az útját.

Megszámlálhatatlan pozitív visszajelzést kaptam a YouTube csatornámon lévő videókra, ahol már több, mint 13 000-en vagyunk!

Az életem során rengeteg féle sportot űztem, évekig vízilabdáztam, kickboxoltam, belekóstoltam a CrossFit-be, street workoutba, teljesítettem 2 Spartan Ultra-t (50+ km), végül a kemény stílusú kettlebell lett a szenvedélyem.

Minden sportból szeretem a legjobb elemeket és módszereket ötvözni, amivel megteremtettem a saját stílusomat.

Számomra a mozgás sok mindent jelent. Kihívást találok benne, ahol időnként átléphetem a határaimat. Önbizalmat, energiát és kitartást ad, ami az életem minden területére kihat. Az edzés aktív meditáció, ahol megszűnik a külvilág és csak a jelenre koncentrálok.

Mindig is érdekelt az erő, a külső és a teljesítmény fejlesztésének együttese. A funkcionális edzésben találtam otthonra.

Számomra az esztétikus külső, csak a teljesítmény és a belefektetett munka mellékterméke. A külső mellett, ugyanolyan fontosnak tartom, hogy erősek legyünk és kitartóak, mind fizikálisan, mind mentálisan, amit a való életben is tudunk alkalmazni.

Az edzéseim kettlebelles és saját testsúlyos gyakorlatokon alapulnak. A
célom, hogy a funkcionális edzések során, olyan fizikumot építs, ami nem
csak jól néz ki, hanem erős és szívós.

Végzettségiem:

  • StrongFirst kettlebell instruktor (SFG1)
  • Cross training instruktor
  • Fitness instruktor
  • Bootcamp trainer

Vélemények a FIZIKUM programról

 

Először is szeretném megköszönni, hogy összeraktad ezt az edzésprogramot, foglalkoztál vele. Tökéletesen úgy érzem, hogy megérte, nem bánom, hogy befizettem rá.

Tetszik, hogy változatos, hogy fejlődök közben, de ami miatt igazán ajánlanám másnak az az, hogy mindig időben jön az új hét edzésprogramja, működnek a linkek, értelmezhető a feladatok végrehajtásának a menete, profinak érzem az egészet.

Én a Beavatás programmal kezdtem, 16kg-os bellel, most már a gyakorlatok nagy részét 24-es bellel csinálom.

Mindent összevetve nagyon jó , nagyon szeretem csinálni, bár én nem vagyok a fiatal korosztály már, idén leszek 47.

Szóval köszönöm nagyon, neked köszönhető, hogy nem adtam fel, hogy nem hagytam abba, most már elég régóta rendszeresen edzem, és ez szerintem így is marad. Ha nem találom meg a videóidat a neten, aztán az oldalt, lehet beleunok az itthoni edzésbe, mert amiket csináltam azt már kezdtem unni.

Sok sikert a továbbiakban, egészséget a családodnak!

Köszönök nagyon mindent,

egy majdnem igazi spártai 🙂

Stergiu Arisztotelész

Ez év végén leszek 55 éves, elég jó kondiban, nagyon örültem amikor ráakadtam az edzésprogramokra, mert mindig csak a youtube által kínált edzéseket végeztem el, teljesen rendszertelenül.

Az edzésprogram kitűnően van kombinálva, folyamatos fejlődést megadva, én pl. 16 kg golyóval kezdtem, de hamar kellett vásárolni 20 kg golyót, úgyhogy a fejlődés a saját tapasztalatom alapján tökéletes.

Jól összeállított gyakorlatok, kombinációk, a háromnapos edzés teljesen jól végrehajtható.

Mindenkinek szívből ajánlani tudom a tervet, szuper!

Még talán ennyit, hogy az is egy jó része a tervnek, hogy nem egyszerre kapja meg az ember, hanem hetente, így ez is motiváló tényező, mindig várom az új hetet.

Volent István

Először is köszönöm a lehetőséget, már rég figyeltem az edzéseidet, szeretem hogy érthetően, lényegretörően fejezed ki magad.

Ezért is döntöttem 12 héttel ezelőtt a vásárlás mellett. Részemről nagyon meg voltam elégedve az edzéstervvel, amit küldtel hétről hétre.

A gyakorlatok érthetőek, a bemutatás pontos. Szinte azt mondhatom, hogy különösebb előképzés nélkül is használható.

A 12 hét alatt, mind erőnlétileg, mind fizikai megjelenésben is történt pozitív változás. Köszönöm! Jól érzem magam!

Jó szívvel tudom ajánlani mindenkinek, aki szeret edzeni es változást szeretne elérni. Külön jó, hogy szót ejtesz a táplálkozásról, a bemelegítés és nyújtas fontosságáról.

10-es skálán, 10!

Köszönettel

Sándor József

Mindenkinek ajánlom akinek csökkent a lelkesedése a karantén alatt.

Hetente érkeznek az edzések, így folyamatosan érzem az edzői törődést, motiválóbb, mintha egyben kapnám meg. A rugalmas időbeosztás miatt többször edzek, mint amikor az órákhoz kell alkalmazkodnom. Az edzések változatosak, élvezetesek, de kihívást is jelentenek. Összességében jó, nekem működik.

Dolnegó Diána

Nem kell azon gondolkoznom hogy milyen edzést állítsak össze, készen tudok választani egy edzésnapot. Változatos gyakorlat kombinációk, minden mozgásformára kitér. Nagyon tetszik!

Deutsch Bálint

Már az első 3 hét nagyon pozitív élmény volt, régóta nem edzettem ennyire jókat!

Arató Balázs

A Kettlebell FIZIKUM edzésprogramja pontosan leírja Neked, mit, mikor és hogyan eddz!

Ahelyett, hogy az idődet azzal töltenéd, hogy kitaláld, milyen gyakorlatokat végezz, mekkora súllyal, milyen ismétlésszámmal és mikor változtass az edzésterven, a Kettlebell FIZIKUM edzésprogramja megteszi ezt helyetted.

Neked csak annyi a dolgod, hogy belépsz és edzel!

Élvezd ki a FIZIKUM programmal, az alábbi előnyöket:

  • Nem kell gondolkoznod azon, hogy mit edz, csak belépsz az online felületre és készen vár az edzésprogramod.
  • Magabiztosság, mert tudod milyen gyakorlatokat végezz, mekkora súllyal, mennyi ismétlés- és sorozatszámmal.
  • Egy tapasztalt és szakértő edző által kidolgozott edzéstervet követhetsz.
  • Erősebbé és magabiztosabbá válsz.
  • Kiváló lesz az erőnléted és jól érzed magad a bőrödben.
  • Funkcionális izomzatot építesz és sportos alakot faragsz magadnak.

Egyszerű, felhasználóbarát élmény

  • Minden gyakorlatot megnézhetsz HD minőségű videón, az edzéseket pedig írásos formában kapod meg, ahol kitérünk minden részletre.
  • A Kettlebell FIZIKUM edzésprogramja 12 hetes, 3 darab, 4 hetes ciklusra felosztva.
  • Az edzéseket ott és akkor csinálod meg, amikor neked jó, a mobilodról, tabletedről illetve laptopodról bármikor és bárhonnan eléred az edzéseket.

Mindenből a legjobb!

A Kettlebell FIZIKUM edzései egyesítik a kettlebell edzés, a saját testsúlyos edzés, a cross training és a funkcionális edzés összes legjobb elemét, egy hatékony és élvezetes edzésprogramban.

Ezt kapod pontosan, amikor a Kettlebell FIZIKUM-hoz csatlakozol:

N

12 hetes edzésprogram, heti 3 edzéssel.

N

A leghatékonyabb kettlebell és saját testsúlyos gyakorlatok.

N

HD bemutató videó az összes gyakorlatról.

N

Részletes leírás az edzésekről. (Ismétlés- és sorozatszámok, pihenő idő, használt súly nagysága.)

N

Átgondolt, egymásra épülő edzések, hogy hétről-hétre fejlődj.

N

Alternatív és módosított gyakorlatok az edzettségi szintednek és eszközeidnek megfelelően.

N

Erő és funkcionális izom fejlesztő edzések.

N

Állóképesség fejlesztő edzések.

N

Kettlebell komplexek.

N

Minimalista táplálkozási útmutató.

N

Mobil, tablet és asztali gép elérhetőség bárhol, bármikor, a nap 24 órájában.

N

Örökös hozzáférés.

N

1 bemelegítő és 1 nyújtó rutin.

Az edzésprogram azoknak készült, akik megfelelnek a következő kritériumoknak:

 

1. Van már tapasztalatod a kettlebell edzésben (3+ hónap, magabiztosan megy a swing és a török felállás). Ha nincs még kellő tapasztalatod, akkor a Kettlebell BEAVATÁS 1 programot ajánlom!

2. Kiváló erőnlétet szeretnél, kevesebb testzsírral és szálkás alakkal. Ez nem a klasszikus testépítés és fitness, hanem kettlebell edzés, saját testsúlyos gyakorlatokkal kiegészítve. A fizikum amit elérhetsz ezzel az edzéssel inkább a görög antik szobrokéhoz hasonlítható vagy egy MMA illetve spártai harcoshoz.

3. Rendelkezel legalább 2-3 kettlebellel és a legjobb, ha az egyik akkora, amivel a katonai nyomásban maximum 5 szabályos ismétlésre vagy képes (5RM = 5 ismétléses maximum).
Opcionális lehet még egy húzódzkodó rúd, TRX vagy torna gyűrű, de ezekre mindig találsz alternatív gyakorlatot.

Ütemezés:

Az edzésprogram 12 hét hosszúságú.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Meddig érem el az online edzésprogramot?

Az edzésprogramhoz örökös hozzáférést kapsz. Az erre létrehozott zárt oldalra az egyedi felhasználói adataiddal bármikor, bárhonnan be tudsz majd jelentkezni. Nincs időhöz kötve, nincs lejárata a hozzáférésednek, nincsen havidíj vagy megújítási díj.

Milyen formátumban kapom meg az edzésprogramot?

Az edzésprogram egy bármilyen eszközről (okostelefon, laptop, tablet) megnyitható online edzésprogram. A tartalmakat egy erre kialakított zárt oldalon fogod elérni, ahová saját felhasználónévvel és jelszóval fogsz tudni belépni. Az edzéseket írásos formában kapod meg és a gyakorlatokról bemutató videókat kapsz.

Fizetés után mikor és hogyan kapom meg az edzésprogramot?

Az egyedi hozzáférésedet e-mailben fogjuk elküldeni neked a sikeres fizetés után. Magához az edzésprogramhoz pedig ezen az oldalon meghirdetett induláskor fogsz hozzáférni.

Mi van, ha kérdésem van az edzéssel kapcsolatban?

A zárt oldalon belül üzenetet küldhetsz nekem, ahol bármikor felteheted a kérdésedet.

Nincs kockázat!

Siker garancia

Ha úgy érzed az edzésprogram nem segített fejlődni, nem tanultál semmi újat, akkor csak írsz egy emailt 30 napon belül és én visszafizetem az árát!

Jelenleg zárva!