Oldal kiválasztása

Az utolsó edzésprogram, amire szükséged van.

Építs KIROBBANÓ erőt és állóképességet, faragj magadnak ERŐSEBB, KEMÉNYEBB FIZIKUMOT, és dobj le a felesleges TESTZSÍRBÓL!

Fejlődj hónapról-hónapra a kettlebell és saját testsúlyos gyakorlatok ötvözésével, dönts új személyes rekordokat kiégés és unalom nélkül.

Könnyen követhető, egyszerű és hatékony online edzésprogram, heti 2-4 edzéssel, a Te időbeosztásodnak, eszközeidnek és erőszintednek megfelelően.

Az önálló edzés rengeteg kihívás elé állít…

Nem tudod merre indulj el, gondot okoz összeállítani egy hatékony edzéstervet.

Kevés az időd és nincs motivációd, ezért rendszertelenül edzel.

Túlgondolod az edzéseid, sosem sikerül összerakni magadnak egy REÁLIS tervet.

Edzésről-edzésre vagy programról-programra ugrálsz, a kívánt fejlődés pedig elmarad.

Nehéz egy célt kitűzni, ezért végül mindenben egyszerre akarsz fejlődni , de a végén csak kiégsz, túledzed magad, elveszted a motivációd.

A legkeményebb edzésprogramokat vegyíted, mégsem fejlődsz már úgy, mint előtte.

Mindig ugyanazt csinálod, nem tudod mivel lehetne felrázni az edzéseket, hogy újra átéld a fejlődés és edzés örömét.

A Spártai Kiképzés tagság pont erre nyújt megoldást!

Nincs agyalás, kapsz egy pontos és hatékony edzéstervet.

A szakértő edző által megírt edzéstervekkel pontosan megkapod, hogy melyik gyakorlatokat, milyen sorrendben, heti hányszor, mennyi ismétléssel és mekkora súllyal végezd el. Hónapról-hónapra fejlődsz, erőt, funkcionális izomzatot és állóképességet építesz. Kettlebell méretet ugrasz, növeled az ismétlésszámokat a kettlebell és saját testsúlyos gyakorlatokban.

Nincs unalom, csak maximális fejlődés és élvezet.

Új gyakorlatokba, varációkba vagy módszerekbe kóstolsz bele. Az edzések élvezetessé és izgalmassá válnak. Vegyítjük a hardstyle kettlebell edzés, a saját testsúlyos edzés, a cross training és testépítés összes legjobb elemét.

Személyre szabható.

Az online edzésprogramot elvégezheted otthon (vagy bárhol), a saját időbeosztásodnak, eszközeidnek és erőszintednek megfelelően, nem kell senkihez alkalmazkodnod.

Motiváló és hatékony.

Az edzéstervek 6 hetente megújulnak, változatosak, élvezetesek és hatékonyak. Mindig egyértelmű célok mentén haladsz előre, nem kell többé azzal töltened az idődet, hogy kitaláld mi legyen a következő, csak annyi a dolgod, hogy belépsz és edzel.

Mit érhetsz el pontosan a Spártai Kiképzés tagsággal?

Képzeld el, hogy milyen érzés, amikor

végre jól érzed magad a bőrödben, több energiád van a napi teendőkre.

nem kell azon gondolkoznod, hogy mit és mennyit eddz, mert van egy pontos terved.

nő a teljesítményed, több ismétlésre és nagyobb kettlebellek megmozgatására vagy képes.

egyre kevesebb rajtad a zsír.

az izmaid fejlődésnek indulnak, erősebbé, szálkásabbá, feszesebbé válnak.

a ruháid jobban állnak rajtad, az emberek utánad fordulnak.

egészségesnek és erősnek érzed magad.

Pontosan ezt érjük el az alábbi célokra koncentrálva:

  • Erő- és izomépítés, hogy javíts a teljesítményeden és tartós változást érj el a külsődben.
  • Állóképesség fejlesztése, hogy jobb legyen a teljesítményed és több energiád legyen a napi teendőkre.
  • A gyakorlatok technikájában fejlődni, hogy magabiztosan, sérülésmentesen és hatékonyan eddz.
  • Atletikus, sportos fizikum fejlesztése, hogy növeld az önbizalmad és egészséged, jól érezd magad a bőrödben.
  • Mozgás és stressz levezetés, hogy kiszakadj a hétköznapokból.

6 hetente egymásra épülő és megújuló edzésprogramok, hogy hónapról-hónapra fejlődj!

A Spártai Kiképzés edzései egyesítik a hardstyle kettlebell edzés, a saját testsúlyos edzés, a cross training és a testépítés összes legjobb elemét egy hatékony, változatos és élvezetes edzésprogramban.

A Spártai Kiképzés program 8 fő eleme:

Egy edzésen kevés gyakorlatot használunk, de a megfelelő súllyal és odafigyeléssel sokkal hatékonyabbá válnák, és látványos fejlődést érünk el bennük. 6 hetente rotáljuk őket. Az alábbi gyakorlatok az edzések építőkövei, de mindig használunk kiegészítő gyakorlatokat is.

1. katonai nyomás (military press)

 Erős, tömör vállakat épít, de megdolgoztatja a karokat is, az alapvető nyomás gyakorlat felsőtestre.

A program célja, hogy erősödj, növeld az ismétlések számát, és kettlebell méretet fejlődj. (erősebb, izmosabb felsőtest)

2. szakítás (snatch)

Teljes testes robbanékonyság, atletikusság, agresszív zsírvesztés, a kettlebell gyakorlátok „cárja”. 

Erőteljesen fejleszted a kondíciód, és növeled a maximális ismétlések számát. (kevesebb testzsír, kiváló teljesítmény)

3. török felállás (turkish get up)

 Erős, rugalmas vállakat épít, megacélozza a hasizmokat.

Fejlődj erőben, koordinációban, mobilitásban és kettlebell méretben. Építs több oldalról is törhetetlen testet.

4. lendítés (swing)

 Kíméletlenül megdolgoztatja a teljes tested, brutál kondíciót eredményez.

Több ismétlés, majd nagyobb súly, miközben ledobsz a felesleges testzsírból. (szálkásabb test, jobb kondíció)

5. serleg guggolás (goblet squat) vagy elölguggolás (front squat)

Nemcsak a lábaid fejlesztik, hanem borzasztó erős törzsizmokat eredményeznek.

Növeled az ismétlésszámokat, kettlebell méretet ugrasz és erősebb, izmosabb alsótestet építesz.

6. felvétel (clean)

A teljes testes atletikus erő, izom és kondíció építő.

Alulértékelt gyakorlat, pedig a teljesítményed növelve csodákat művel a testeddel. Robbanékonyság, „funkcionális” tömeg, páncélépítés.

7. húzódzkodás (pull up)

A felsőtest gyakorlatok királya, a széles hát alapja.

Indulj el az első teljes ismétlés felé, növeld a max ismétléseket vagy építsd fel plusz súllyal. 

8. fekvőtámasz (push up)

Az örök klasszikus erő- és izomépítő.

Felpörgeted az ismétlésszámokat, akár nehezebb variációkat is elsajátíthatsz.

+ kiegészítő gyakorlatok

Támogatjuk a főgyakorlatokat és megtörjük a monotóniát.

A program során a következő gyakorlatok szerepelnek még: felhúzás, nyomás, evezés, kitörés és cipelés variációk, core/hasizomerősítő gyakorlatok, állatjárások.

Mit jelent mindez? Erősebb, izmosabb, atletikusabb fizikum és nagyobb teljesítmény!

Ezt kapod pontosan, amikor a Spártai Kiképzés tagsághoz csatlakozol:

N

6 hetente megújuló haladó edzésterv, heti 2, 3 vagy 4 edzéssel.

N

Részletes oktatóvideó az összes gyakorlatról. (swing, török felállás, katonai nyomás, snatch, guggolás, clean és még sok más.)

N

HD bemutató videó az összes gyakorlatról.

N

Részletes leírás az edzésekről. (Gyakorlatok, sorrend, ismétlés- és sorozatszámok, pihenőidő, használt súly nagysága.)

N

Egyénre szabható edzésterv az időbeosztásodnak, eszközeidnek és erőszintednek megfelelően.

N

Személyre szabott, videós technikai elemzés heti 2 gyakorlatról.

N

Átgondolt, egymásra épülő edzések, hogy hétről-hétre fejlődj.

N

Mobil, tablet és asztali gép elérhetőség bárhol, bármikor, a nap 24 órájában.

N

1 bemelegítő és 1 nyújtó rutin.

Ismerd meg az edződ!

Domonkos Dávid edző

Domonkos Dávid vagyok, a Spártai Kiképzés alapítója, edző és apa. 2015 óta segítek sikerrel másoknak edzőként, online és személyesen.

Több ezer csoportos edzést tartottam meg az évek során, ahol rengeteg fejlődésnek és átalakulásnak kísérhettem végig az útját.

Megszámlálhatatlan pozitív visszajelzést kaptam a YouTube csatornámon lévő videókra, ahol már több, mint 14 000-en vagyunk!

Már 500+ magyar ember csatlakozott az online edzésprogramjaimhoz az ország, sőt a világ legkülönbözőbb pontjairól.

A kislányom születése óta csak online nyújtok segítséget, és én is otthon edzek.

Habár edzőként több edzőteremben is dolgoztam, a létszámhoz képest soha nem állt elég eszköz a rendelkezésemre. Megtanultam kreatívan edzéseket tervezni, hogy ez ne álljon az útba. Szeretném, ha te is megtapasztalnád a maximális eredményeket, minimális eszközigénnyel.

Az online edzésprogramjaimmal az a célom, hogy mindent átadjak neked, ami az elmúlt 8 évben működött a tanítványaimnak és nekem, mindezt egyszerűen és könnyen követhetően, bárhol, bármikor alkalmazva.

Az életem során rengeteg féle sportot űztem, évekig vízilabdáztam, kickboxoltam, belekóstoltam a CrossFit-be, street workoutba, teljesítettem 2 Spartan Ultra-t (50+ km), végül a hardstyle kettlebell lett a szenvedélyem.

Minden sportból szeretem a legjobb elemeket és módszereket ötvözni, amivel megteremtettem a saját stílusomat.

Számomra a mozgás sok mindent jelent. Kihívást találok benne, ahol időnként átléphetem a határaimat. Önbizalmat, energiát és kitartást ad, ami az életem minden területére kihat. Az edzés aktív meditáció, ahol megszűnik a külvilág és csak a jelenre koncentrálok.

Mindig is érdekelt az erő, a külső és a teljesítmény fejlesztésének együttese.

A külső mellett, ugyanolyan fontosnak tartom, hogy erősek legyünk és kitartóak, mind fizikálisan, mind mentálisan, amit a valóéletben is tudunk alkalmazni.

Az edzéseim kettlebelles és saját testsúlyos gyakorlatokon alapulnak. A kettőt vegyítve olyan fizikumot építesz, ami nemcsak jól néz ki, de erős és szívós.

Végzettségiem:

  • StrongFirst kettlebell instruktor (SFG1)
  • Cross training instruktor
  • Fitness instruktor
  • Bootcamp trainer

Vélemények a Spártai Kiképzés tagságról

Fél évente egy belsős kérdőívvel mérem fel a tagok elégedettségét. Íme néhány vélemény a Spártai Kiképzés tagságról.

„Míg nem voltam tag, egy halom gyakorlatot csináltam az 1 órás edzésem alatt. Most az a pár gyakorlat, megfelelő súllyal és odafigyeléssel sokkal megterhelőbb és koncentráltabb.
Régóta van kettlebellem, de most sok apró dolgot tudtam meg, amitől még jobb lett a használata.”
Szilárd

„Nagyon jól megtervezett edzések, edzéstervek szerint tudok edzeni, minden gyakorlatról van oktatóvideó.”
Attila

„Két műszakban dolgozok, ezért az egyik héten reggel, a másik héten délután edzek.
Nagyon megtetszettek az edzéstervek. Könnyen követhető és tervezhető. Az edzésekhez fűzött tanácsok, oktatóvideók rengeteget segítenek, ha bizonytalan vagyok a kivitelezésben.”
Zoltán

„A következők miatt ajánlanám másoknak: nagyon jól felépített, könnyen értelmezhető edzéstervek; ár-érték arányban verhetetlen; kérdés esetén Dávid hihetetlen gyors reakcióideje.”
György

„Azért ajánlanám amiért én is szeretem, számomra beilleszthetőek az edzések a hétköznapokba. Nem kell mindig adott időben mennem egy terembe vagy bármi ilyesmi kötöttség. Illetve elég érv a tagság mellett az számomra, hogy 2 vagy 3 éve amikor elkezdtem az edzéseidet csinálni akkor még minden súly lehetetlen nehéznek tűnt (előtte semmilyen erősítést nem csináltam életem során) ma pedig a törökfelállás 24 kilóval simán megy. És ez érezhető a mindennapokban is hogy sokkal nagyobb az erőm, mint azelőtt, hogy megtaláltam az edzéseidet.”
Viktor

„Előre összeállított edzésprogram, amit a saját erőnlétemhez tudok igazítani, tudok benne fejlődni, jól követhető! Ha nem lennék tag, nem tudnék előre több hétre ilyen célokat kitűzni.
Ajánlanám a jól felépített, egyénre szabható edzéstervek miatt, a jó követhetőség, a fejlődés nyomon követhetősége miatt, a választékos edzésszám variációk végett, a videós visszajelzések segítsége miatt is. Szuper!”
László

„Jól megtervezet saját igényekre szabható program. Minden gyakorlathoz van oktatóvideó. Gyors edzői visszajelzés.”
Bálint

„Nem nekem kell kitalálni a középtávú kettlebell célt. Könnyebb megérteni egy edzésprogram tematikáját, mint kitalálni. Jól felépített, könnyen megérthető edzésprogram. A kitűzött cél világos.”
András

„Nem kell gondolkodni az edzések összeállításában. Egymásra épülő edzésprogram.”
László

„A terv pontos értelmezésében, mindig érthetően (hülye biztosan) leírva miből mennyit stb. Egész éves, teljes spektrumú tervezés jól beilleszthető a mindennapokba.
Egy komplett egész éves program. Mindenki saját magához tudja alakítani.”
István

„A követhetőség. Nem kell gondolkodnom, hogy ma mit is csináljak pontosan megvan a program, amit követek. Így tapasztalható fejlődés. Régen úgy edzettem, hogy azt csináltam, amihez éppen kedvem volt.”
Gergely

Kinek való a Spártai Kiképzés tagság?

Haladóknak, akik már magabiztosak a snatchben és török felállásban, és a maximális eredményre törekednek erőben, külsőben és teljesítményben.

Rendelkezel legalább 2-3 különböző méretű kettlebellel, ha vannak duplák még jobb, de felemás kettlebellekkel is megoldható.

Opcionális lehet egy húzódzkodó, tornagyűrű vagy TRX, de ezekre mindig kapsz alternatívát!

Van napi 400 forintod magadra?

Szinte pontosan ennyibe kerül napokra leosztva a Spártai Kiképzés tagság.

Olyan rendszert alkottam, ami bárkinek megéri.

Hosszútávra tervezek veled.

11.990 Ft havonta.

Ez 1 óra személyi edzésnek felel meg egy jó edzőnél.

Egy olcsóbb csoportos óra havi bérlet ára, ahol az edzőt általában nem igazán érdekli, hogy fejlődsz-e, csak összedobál egy 10 gyakorlatos köredzést. (tisztelet a kivételnek!)

Egy szerényebb 2 személyes vacsora, vagy egy hétvégi családi programról már ne is beszéljünk…

Ennyiért cserébe kapsz egy egyénre szabható, könnyen követhető és brutál hatékony havi programot.

Minden gyakorlatról részletes oktatóvideót kapsz, sőt, ha levideózod magad, akkor személyre szabott tippeket és gyakorlatokat küldök neked.

Edzésterveket szeretnél írni magadnak vagy végre szintet lépni?

Nincs kockázat!

Siker garancia

Ha úgy érzed a tagság nem segített fejlődni, nem tanultál semmi újat, akkor csak írsz egy emailt 30 napon belül és visszafizetem az első hónap árát!

Tedd a kosárba, és azonnal csatlakozhatsz a Spártai Kiképzés tagsághoz!

11.990 Ft / havonta

automatikusan megújuló előfizetés, amit bármikor könnyedén lemondhatsz

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mikor tudok csatlakozni a Spártai Kiképzés tagsághoz?

A Spártai Kiképzés tagságban 6 hetes edzésterveket csinálunk végig, ilyenkor mindig egy adott cél felé haladunk. Bármikor becsatlakozhatsz és felveheted a fonalat.

Mennyi időre kell elköteleznem magam?

Nincs semmi kötelezettség, bármikor lemondhatod az előfizetésed.

Mi van, ha kérdésem van az edzéssel kapcsolatban?

A tagságon belül üzenetet küldhetsz nekem, nyugodtan felteheted a kérdésedet.

Hogyan tudom lemondani a Spártai Kiképzés tagság előfizetésem?

A fiókodban nagyon egyszerűen, egy kattintással le tudod mondani az előfizetés gomb alatt. Ekkor a kifizetett időszakod megmarad, és annak végéig még tudod használni a tagságodat.

Hogyan tudom kifizetni a Spártai Kiképzés tagság előfizetési díját?

A Spártai Kiképzés tagság díját kizárólag bankkártyával tudod kifizetni.

A bankkártyás fizetés során a tranzakció a külső banki partnerünk (Paylike) rendszerén keresztül történik. Ez egy teljesen biztonságos módja az online vásárlásnak, és mi természetesen nem rendelkezünk a bankkártya információiddal.

A sikeres tranzakció után egy visszaigazoló e-mailt fogsz kapni, amiben megtalálod az oldalhoz tartozó hozzáférésedet és a fiókodban a számlát is.

Mikor kerül levonásra a Spártai Kiképzés tagság előfizetési díja?

Minden hónapfordulókor, tehát havonta egyszer. Ha 8-án fizetsz először, akkor a következő hónap 8-án, ha 24-én fizetsz először, akkor a következő hónap 24-én. Ez természetesen csak két példa, csatlakozhatsz bármikor. Ameddig nem mondod le az előfizetést, automatikusan megújul.