Oldal kiválasztása

Itt megtalálsz minden segítséget, ami az önálló és otthoni, kettlebell edzéshez szükséges!

Építs kiváló erőnlétet, erős, funkcionális izomzatot, faragj sportos alakot és fejleszd a technikád!

Az összes edzésprogram

Kettlebell FIZIKUM

Online PRÉMIUM tagság

Szereted a kettlebellt és szintet lépnél 24, 32, 40 kilóra? Erőt, állóképességet, atletikus fizikumot építenél? Akkor megtaláltad a helyed!

Hetente frissülő, egyszerűen követhető és elvégezhető online edzésterv a saját erőszintednek megfelelően!

(heti 3 edzés)

Online coaching

Online személyi edzés

A kettlebellre alapuló edzésterved 100%-osan az egyéni igényeidre szabott.

Az edzésprogramod megtervezésekor figyelembe veszem az egyéni céljaidat, a rendelkezésedre álló eszközeid, az időbeosztásod és a jelenlegi edzettségi szinted.

Együtt megtaláljuk a fejlődés leggyorsabb és leghatékonyabb módját!

Beavatás kettlebell edzésprogram

Kettlebell BEAVATÁS 1 program

Kezdő/újrakezdő

Szerezz tapasztalatot és tanuld meg profin az alap kettlebell gyakorlatokat!

Ha kezdő/újrakezdő vagy a kettlebell edzésben, vagy használtál már kettlebellt, de szeretnél a technikádon javítani és profin megtanulni a gyakorlatokat, akkor ez a Neked való edzésprogram!

A 6 hét alatt megalapozod a technikád, és elindulsz a kiváló erőnlét, az erős, funkcionális izomzat és sportos alak felé vezető úton.

A következő gyakorlatokat fogod megtanulni, amelyekről részletes oktatóvideókat is kapsz:

  • török felállás (turkish get up)
  • lendítés (swing)
  • katonai nyomás (military press)
  • serleg guggolás (goblet squat)
  • súlycipelés (loaded carry)

6 hét (heti 3 edzés)

Kettlebell FIZIKUM

Kettlebell FIZIKUM program

Haladó

Építs kiváló erőnlétet, erős, funkcionális izomzatot és faragj sportos alakot!

Magabiztosan megy a török felállás és a swing, és belekóstolnál egy kemény, hatásos és élvezetes edzésprogramba!

A 12 hét alatt, fejleszted a teljes tested erejét és izomzatát, jobb lesz a kondíciód és megismered a Spártai Kiképzés által használt edzésmódszereket.

Ezek várnak rád: kettlebell komplexek, alacsony ismétlésszámos erőedzés, magas ismétlésszámos izomépítő létra/piramis módszer és izzasztó kondíció fejlesztő blokkok.

A FIZIKUM edzései 4 hetes ciklusokra épülnek:

Egy ciklus során, meghatározott gyakorlatokat és módszereket alkalmazunk, az edzések egymásra épülnek, majd 4 hét elteltével újabb ciklus következik, ami az előzőre épül, de mégis egy új edzésprogramnak felel meg.

Ezzel a módszerrel megtanulunk rendszerben edzeni, és a hosszútávú fejlődés útjára lépünk!

12 hét (heti 3 edzés)

Kettlebell FIZIKUM

Kettlebell ERŐ & IZOM

Haladó

Növeld a teljes tested erejét, építs funkcionális izomzatot és válts nagyobb méretű kettlebellre!

Minimalista, egyszerű és hatékony edzésprogram, ha színtiszta erőt és izmot szeretnél építeni.

3 gyakorlatból áll és két darab, 12 hetes edzéstervől. (ERŐ és IZOM).

12 hét (heti 3 edzés)

Beavatás kettlebell edzésprogram

Kettlebell BEAVATÁS 2 program

Kezdő/újrakezdő

A Beavatás 1-re alapozva, tanuld meg profin a haladó kettlebell gyakorlatokat!

A 6 hét alatt, új szintre emelkedsz a kettlebell edzésben!

A program fő gyakorlatai, amelykről lépésről-lépésre haladó, részletes oktatóvideókat kapsz:

 

  • szakítás (snatch)
  • egykezes lendítés (one arm swing)
  • felvétel (clean)
  • felhúzás variációk (deadlift)
  • kitörés variációk (lunge)

6 hét (heti 3 edzés)